SATIN ALDIĞIM ÜRÜNÜ NASIL DEĞİŞTİREBİLİRİM?
Sipariş ettiğiniz ürünü teslim aldıktan sonra iade etmek isterseniz, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde iade edebilirsiniz. Abiye ürünlerinde bu süre 24 saattir ve 20 TL altı ürünlerde değişim olmamaktadır. Kampanyalı ürünlerde ise sadece iade yapılmaktadır.

İade edeceğiniz ürünü varsa standart aksesuarları ile tadilat görmemiş ve kirlenmemiş şekilde bize iade etmelisiniz.

İade edeceğiniz ürün veya ürünleri 0 850 305 11 49 Dökmetaş Mah. Teks. İht. osb-7 No:83 Yenişehir/Diyarbakır hatlı müşteri numarasını arayarak bilgilendirdikten sonra aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz.

İade adresi: 

İadenizi gönderdikten sonra, kargo firmasından alacağınız gönderi kodunuzu saklayınız. Gerekli olması halinde sizden talep edilebilir.
Ürün elimize ulaştıktan sonra iade/değişim işleminiz başlatılır ve 5 ile 7 iş günü içerisinde tamamlanır. Eğer ürün değişimi talep ettiyseniz ve ürün elimizde mevcut ise değişim işleminiz hemen başlatılır. Ürün elimizde mevcut değilse tarafınıza bilgi verilerek ücret iadesi yapılacaktır.

Değişim işlemleri sadece Türkiye siparişlerinde geçerli olup, aynı tutarda ürün talep edebilirsiniz.

Banka / Kredi Kartı ile yaptığınız siparişlerinizde ücret iadesi ödemeyi yaptığınız kartınıza yapılacaktır. Kapıda ödeme siparişlerinizde ise ücret iadesi için TR ile başlayan 26 haneli IBAN numaranızı ve IBAN sahibinin adını ve soyadını iade talep formunda iletmeniz gerekmektedir.

KARGO ÜCRETİNİZ NE KADAR?

Kargo ücreti Mng Kargo ile ₺6.99TL'dir.

KAPIDA ÖDEME ÜCRETİNİZ NE KADAR?
Kapıda ödeme seçeneğinde, kargo şirketi kapıda nakit para tahsilatı yapabilmek için, 3.99 TL kapıda ödeme servis ücreti tahsil etmektedir. Kapıda ödeme servis ücreti ödememek için, hakke.com.tr 'un güvenli alışveriş sistemi üzerinden kredi kartı veya banka kartı ile alışveriş yapmanızı öneririz.

KARGOM NE ZAMAN ULAŞIR ?
Vermiş olduğunuz sipariş kargoya teslim edildikten sonra ortalama 1 - 5 iş gün içerisinde tarafınıza ulaştırılmaktadır.

RESMİ TATİL GÜNLERİNDE KARGO TESLİMATI YAPILIYOR MU ?
Siparişiniz kargo firmasına teslim edilmişse, kargo firması tarafından teslim edilmektedir. Ama teslim edilen kargo firmalarından bu konuda telefonla destek almanızı öneririz.

SİPARİŞİMİN TESLİMAT ADRESİNİ NASIL DEĞİŞTİREBİLİRİM ?
Siparişiniz kargoya teslim edilmişse +90 (535) 440 74 62 müşteri destek hattını arayarak yeni adresinizi iletmelisiniz. Mesai saatleri dışındaysa info@hakke.com.tr adresine mail atabilirsiniz.

SİPARİŞİM BEN ADRESİMDE YOKKEN GELMİŞ ?
Kargo firması belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim eder. Adresinizde bulunmamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakılır. 14 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almamanız durumunda kargonuz bize iade edilir.

KARGOM HANGİ FİRMA İLE GÖNDERİLECEK ?
Kargo işlemlerimizi MNG Kargo ile yürütmekteyiz. Siparişlerinize ait kargolar MNG Kargo aracılığı ile belirttiğiniz adrese teslim edilmektedir

ABİYE İADE DEĞİŞİM SÜRESİ NE KADAR ?
Abiyeler için sipariş elinize ulaştığı gün ürünü deneyip aynı gün mesai bitiş saatine kadar kargoya vermeniz gerekir. Aksi taktirde abiye için değişim yapılmamaktadır.

İADE SONRASI ÜCRET GERİ ALMA ?
İade edeceğiniz ürünler tarafımıza ulaştıktan sonra iade ve değişim şartlarına uygun olması halinde banka hesabınıza, kredi kartınıza, iban no ile ödemeniz yapılır. Bankanıza bağlı olarak iadenizi görmeniz birkaç gün sürebilir.

 

Yukarı Çık